کدام خودروها پلاک تعمیرگاه می گیرند؟
 

سردار حسین رحیمی در تشریح اقدامات پلیس برای کاهش آلودگی هوای پایتخت اظهار داشت: براساس تصیم کمیته کاهش آلودگی هوای تهران در دو روز آینده طرح زوج و فرد در سطح پایتخت و از درب منازل اجرا می شود. براین اساس پلیس از تردد خودروهای غیرمجاز جلوگیری کرده و متخلفان برابر 200 هزار ریال جریمه می شوند.

وی ادامه داد: طرح تشدید برخورد با خودروهای دوزدا و فاقد معاینه فنی از فردا در پایتخت اجرا می شود. و30 تیم گشتی ویژه با تردد در سطح شهر با این خودروها برخورد می کنند. ضمن اینکه تمامی نیروهای سطح شهر در صورت برخورد با خودروها و موتورسیکلتهای دودزا این خودروها را توقیف می کنند.
رئیس پلیس راهور با اعلام اینکه خودروهای دودزا پلاک تعمیرگاه دریافت می کنند،افزود: این خودروها از سوی پلیس توقیف و برای رفع نقص پلاک تعمیرگاه دریافت می کنند. صاحبان این خودروها در صورت رفع نقص می توانند پلاکشان را دریافت و در شهر تردد کنند.
به گزارش مهر، رحیمی در خصوص خودروهای فاقد معاینه فنی گفت: این خودروها از سوی ماموران اعمال قانون می شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 268
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 810
بازدید ماه : 12997
بازدید کل : 462711
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2